Het is belangrijk dat je je zorgfacturen op tijd betaalt. Heb je na de laatste aanmaning een factuur nog niet betaald? Dan schakelen we een incassobureau in. Dit kost je extra geld. Je betaalt bij een incassobureau naast het bedrag op de factuur namelijk ook incassokosten en rente. Het incassobureau neemt na de aanmelding contact met je op om naar een oplossing te zoeken.
Als we de betalingsachterstand hebben overgedragen aan het incassobureau, dan krijg je van ons geen herinneringen meer. Nieuwe niet-betaalde facturen zetten wij direct door naar het incassobureau. Je blijft wel gewoon bij ons verzekerd.
Hulp van incassobureau
Heb je vragen over je schuld bij het incassobureau? Of wil je weten hoe je de betalingsachterstand kunt wegwerken? Neem dan contact op met het incassobureau. De medewerkers denken graag met je mee.
We werken samen met verschillende incassobureaus. Zodra we de schuld overdragen, ontvang je een bericht van het incassobureau. In dat bericht vind je ook de contactgegevens.