Het is belangrijk dat je je zorgfacturen op tijd betaalt. Heb je na de laatste aanmaning een factuur nog niet betaald? Dan schakelen we een incassobureau in. Dit kost je extra geld. Je betaalt bij een incassobureau naast het bedrag op de factuur namelijk ook incassokosten en rente. Het incassobureau neemt na de aanmelding contact met je op om naar een oplossing te zoeken.

Als we de betalingsachterstand hebben overgedragen aan het incassobureau, dan krijg je van ons geen herinneringen meer. Nieuwe niet-betaalde facturen zetten wij direct door naar het incassobureau. Je blijft wel gewoon bij ons verzekerd.

 

Hulp van incassobureau

Heb je vragen over je schuld bij het incassobureau? Of wil je weten hoe je de betalingsachterstand kunt wegwerken? Neem dan contact op met het incassobureau. De medewerkers denken graag met je mee.

We werken samen met verschillende incassobureaus. Zodra we de schuld overdragen, ontvang je een bericht van het incassobureau. In dat bericht vind je ook de contactgegevens.

Hulp bij betaalproblemen

Heb je moeite met het betalen van je zorgpremie, eigen risico of zorgkostenfactuur? Neem dan contact met ons op. We denken graag mee over een oplossing. 

Veel zaken kun je ook zelf gemakkelijk online regelen. Bijvoorbeeld als je je eigen risico gespreid wilt betalen. Of als je een betalingsregeling wilt afspreken om nota's in delen te betalen. 

Door op tijd hulp te zoeken voorkom je boetes en andere extra kosten. En hoef je misschien niet aangemeld te worden bij een incassobureau of het CAK.

Geldzorgen aanpakken met Geldfit

Geldzorgen zorgen vaak voor stress. Geldfit helpt jou meer grip op je geld te krijgen en te houden. Met een gratis test krijg je persoonlijk advies over je financiële situatie en zie je organisaties in de buurt die jou kunnen helpen. Maar je kunt ook via de telefoon gratis contact opnemen om je situatie te bespreken. Lees meer op Geldfit.nl.