Als je al een ZEKUR Zorgverzekering hebt en ZEKUR Ongeval wilt afsluiten, kan dit niet in Mijn ZEKUR Zorg. Dat komt doordat ZEKUR Ongeval een aparte verzekeringsbundel is. Je krijgt dus ook een aparte polis. Wijzigingen doorgeven of het stellen van vragen gaat via een andere klantenservice. En de premie wordt door een andere incassant afgeschreven en wordt dus apart van de premie van je zorgverzekering geïncasseerd. 

Je hebt ZEKUR Ongeval al vanaf € 2,25 per maand.

ZEKUR Ongeval voor klanten

Zorg Ongevallenverzekering

  • Uitkering bij blijvende invaliditeit, € 10.000,-
  • Uitkering bij overlijden
  • Vergoeding van je verplicht eigen risico als je ook ZEKUR Wonen, ZEKUR Auto, ZEKUR ZZP óf ZEKUR MKB hebt en je met een ambulancevoertuig naar het ziekenhuis bent gebracht

Hulp na een Ongevalverzekering

  • Uitkering voor extra kinderopvang
  • Vergoeding voor hondenuitlaatservice
  • Vergoeding voor fysiotherapie
  • Tot maximaal € 2.500,- per ongeval voor alle hulp samen

ZEKUR Ongeval afsluiten

  • Heb je aan een zorg ongevallen- of hulp na een ongeval verzekering gedacht?

    De zorgverzekering vergoedt bij een ongeval de kosten van medische hulp. Er kunnen meer kosten zijn. Bijvoorbeeld doordat je na een ongeval extra kinderopvang nodig hebt of als je blijvend invalide wordt. Je kan kiezen voor de Zorg Ongevallenverzekering en/of de verzekering Hulp na een Ongeval.
  • Hoe heet je?
    Wat is je geslacht?
    Wat is je geboortedatum?
  • Waar woon je?
    Wat is je e-mailadres?
    Je ontvangt alle correspondentie op dit mailadres. Zo help je de kosten en premie laag te houden en om papier te besparen.
    Wat is je telefoonnummer?
  • Wat is je rekeningnummer?
    Betaalwijze

    Met jouw aanvraag geef je ons toestemming voor het elke maand automatisch afschrijven van jouw premie.
    De incassant van de ZEKUR Ongeval verzekering is Your Benefits Assuradeuren B.V.
  • Wanneer wil je de verzekering in laten gaan?
  • Voor een juiste risicobeoordeling hebben we je antwoorden op onderstaande vragen nodig.
    Verzekering geweigerd
    Heb jij, of een andere persoon die je wilt meeverzekeren ooit een weigering of opzegging ontvangen van een verzekeraar?
    Fraude
    Ben jij of een andere persoon die je wilt meeverzekeren betrokken (geweest) bij opzettelijk misleiding of benadeling van een financiële instelling?
    Strafrechtelijk verleden
    Ben jij, of een andere persoon die je wilt meeverzekeren, de laatste 8 jaar voor een strafbaar feit door een opsporingsinstantie verdacht (geweest), door de rechter veroordeeld of is tegen jou, of een andere persoon die jij wilt meeverzekeren een strafmaatregel ten uitvoer gelegd?
  • Controleer hieronder jouw gegevens
    ZEKUR Ongeval
    Jouw gegevens
    Contactgegevens
    Betaalgegevens
    Aanvullende gegevens
    Verzekeringsverleden
  • Je hebt je gegevens ingevuld en kunt nu je verzekering aanvragen. We nemen daarna je aanvraag in behandeling. Zodra deze is geaccepteerd, krijg je online je polis toegestuurd.

    Het is belangrijk dat je alle vragen eerlijk en volledig hebt beantwoord. Doe je dat niet? Dan ben je niet verzekerd. In dat geval vergoeden we schade niet. En we kunnen dan extra maatregelen nemen. Welke dit zijn, lees je op Fraudebeleid ZEKUR.

    Jouw privacy is voor ons belangrijk. Daarom hebben wij regels opgesteld over hoe we omgaan met je gegevens. Je leest hier meer over op Privacy - ZEKUR.

    Na je aanvraag heb je 14 dagen bedenktijd. Je kunt binnen deze termijn je verzekering annuleren. Je bent dan in de tussentijd niet verzekerd geweest en je betaalt geen premie.

    Ik ga akkoord met de polisvoorwaarden.
    Ik ga akkoord dat ik de polis en alle andere berichten digitaal ontvang
    Ik heb de verzekeringskaart en de dienstenwijzer gezien.
    Ik verklaar:
    • dat ik de inhoud van de vragen heb begrepen
    • dat mijn antwoorden juist en volledig zijn
    • dat ik alle bovenstaande vragen niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de personen die ik wil meeverzekeren heb beantwoord
    • dat ik ermee bekend ben dat als ik de vragen niet volledig of niet naar waarheid beantwoord dit kan betekenen dat ik geen recht heb op dekking. Bij schade volgt dan geen uitkering
  • Zo is jouw premie opgebouwd
    Jouw premie is inclusief assurantiebelasting en provisie. De assurantiebelasting betaal je over de premie en kosten van je verzekering. De provisie ontvangen wij van de aanbieders waar wij je verzekering onderbrengen. Dit is de vergoeding voor onze dienstverlening. In onze dienstenwijzer lees je hoe we deze vergoeding besteden en wat we hiervoor doen.