Papieren post kost geld. En veel papier. Bij ZEKUR regel je verzekeringszaken daarom online. Dit betekent dat je verzekeringen online aanvraagt, wijzigt en stopzet. Je ontvangt je polissen, brieven en andere documentatie digitaal. En je zorgkosten declareer je online. Het kan zijn dat jij nog papieren post ontvangt. Dan is het goed om te weten dat je betaalt voor post in jouw brievenbus. 

Kosten papieren post

Je betaalt € 1,25 per maand voor papieren post. Dit wordt samen met je premie afgeschreven. 

Dit zijn de kosten voor:

  • declaraties en facturen
  • overige wettelijk verplichte informatie, bijvoorbeeld wijzigingen in de zorgverzekering

Je papieren polis en zorgpas blijven gratis.

Het betalen voor papieren post vind je terug in de voorwaarden bij artikel 3.3.2. 

Stap over naar gratis post via de mail

  • Alles op 1 plek
  • Je post altijd direct bij de hand
  • Snel en simpel betalen via iDEAL



Regel het direct via jouw ZEKUR Zorg App

1. Log in op de ZEKUR Zorg App
2. Klik dan rechts bovenaan op het icoontje van het poppetje
3. Ga naar 'Mijn gegevens' en dan naar 'Contactvoorkeur'
4. Kies bij 'Declaraties en facturen' en bij je 'Polis' voor 'Digitaal'
5. Klik op 'Opslaan'

Klaar! Je ontvangt nu je post gratis in de app. Hier lees je meer over de ZEKUR Zorg App.

 

Regel het direct via Mijn ZEKUR Zorg

1. Log in op Mijn ZEKUR Zorg. Is het voor jou de 1e keer? Lees dan hier hoe dit werkt
2. Ga naar 'Mijn gegevens' en dan naar 'Wijzig contactgegevens'
3. Kies onder 'Contactvoorkeur' voor 'Per e-mail'

Klaar! Je ontvangt nu je post gratis via e-mail. 

Veelgestelde vragen

  • Voor welke papieren post betaal ik?

  • Betaal ik apart per poststuk?

  • Als ik nooit papieren post ontvang, betaal ik dan ook?

  • Hoe betaal ik voor papieren post?

  • Hoe kan ik overstappen naar post per e-mail?