We helpen je met je vraag

Heb je een vraag over een vergoeding, wil je weten welke verzekeringen je hebt of hoeveel je betaalt voor je verzekering? Veel informatie kun je al vinden in de Mijn ZEKUR-omgeving, de ZEKUR Zorg App of op de website. Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen.

Is er sprake van een noodgeval of kun je het antwoord op je vragen niet vinden? Neem dan contact met ons op. Hieronder lees je meer over de contactopties.

We helpen je met je vraag

Heb je een vraag over een vergoeding, wil je weten welke verzekeringen je hebt of hoeveel je betaalt voor je verzekering? Veel informatie kun je al vinden in de Mijn ZEKUR-omgeving, de ZEKUR Zorg App of op de website. Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen.

Is er sprake van een noodgeval of kun je het antwoord op je vragen niet vinden? Neem dan contact met ons op. Hieronder lees je meer over de contactopties.

/thumbnails/Klantenservice beeld van iemand die digitaal klantenservice benadert_3280x1373.avif

Heb je schade?

Meld je schade eenvoudig en snel via het online schadeformulier. Voor de status van je schadebehandeling log je in op Mijn ZEKUR.

Zo neem je contact op

 

In geval van nood

Bel altijd de Alarmcentrale als je medische zorg nodig hebt in het buitenland. Kijk goed of je je reisverzekering bij je zorgverzekering hebt of bij je woonverzekeringsbundel. Onze alarmcentrales zijn 24/7 bereikbaar. 

 

Alarmcentrale Zorg
     +31 40 297 57 60  

 

Alarmcentrale Reis-/ Annuleringsverzekering
      van Zorg +31 592 348 112


 Alarmcentrale Reis-/ Annuleringsverzekering
      van Wonen +31 20 592 9152
 

Alarmcentrale Auto, Wonen, Fiets, Motor
     +31 20 592 9152

Je zorgverzekering

Wist je dat je dag en nacht je vraag kunt stellen via de ZEKUR Zorg App? Je kunt ook eenvoudig chatten met onze chatbot Laura. Je krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord op je vraag.

 

Chatten
     Werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur

 

 ZEKUR Zorg App
      Laat 24/7 je bericht achter

 

 Bellen
      Werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur

 

 Wachtlijstbemiddeling
      Regel het online

 

 Second opinion
      Regel het online

 

 Document aanleveren

 

Wijziging doorgeven

 

 Klacht indienen

Je andere verzekeringen

Neem contact met ons op als je vragen hebt over ZEKUR Wonen, ZZP, MKB, Zorg Ongeval, Auto, Motor, Fiets of Bestelauto. Dit kan onder andere via WhatsApp, chat of mail.

 

Mijn ZEKUR
      Bekijk online je verzekeringen, je
      gegevens en of je betaald hebt 

 

WhatsApp: 088-0106999  
     Laat 24/7 je bericht achter
     Let op: niet voor ZEKUR Zorg

 

Livechat
     Werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur

 

Facebook
      Laat 24/7 je bericht achter

 

 Bellen
      Werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur

 

Mailen

 

Wijziging doorgeven

 

Klacht indienen

Je zorgverzekering wijzigen kan tot en met 31 januari 2025

Op dit moment is het drukker dan normaal bij de ZEKUR Klantenservice. Je kan je verzekering ook gemakkelijk zelf online wijzigen. 

  • Je kan je basisverzekering of je aanvullende zorgverzekering wijzigen in Mijn ZEKUR Zorg. Dit kan tot en met 31 december 2024. Je wijziging is na 2 dagen te zien. Van 1 januari tot en met 31 januari wijzig je jouw zorgverzekering online met dit wijzigingsformulier.
  • Wil je jouw eigen risico gespreid betalen? Dat regel je makkelijk online via Mijn ZEKUR Zorg. Je kan dit tot en met 31 januari 2025 aanvragen.